fredag 24 september 2010

Dagarna bara fullkomligt springer iväg och jag hinner verkligen inte med.
Jag har ju hunnit med kickoffen förra helgen med mitt jobb.
Det var verkligen hur roligt som bara den.
Men nu är det ju världens bästa dag igen, Fredag.

Det är nog dax att växla in, åtminstone 50 öringarna.
Det känns bra att dom försvinner.
Tycker att det är så skönt när det äntligen blir den dagen och vet att det blir lite lugnare tempo.
Barnen är lediga från skolan och kan sova ut och bara softa, härligt.
Idag är dom också lediga så det blir lite långhelg för dom.

Har nyfärgat hår och en nyinköpt ljuvlig tröjja från H&M.

Jag ska jobba några timmar idag och sen blir det hem och röjja i Filippas byrå och garderob.
Det var ett tag sen och nu har hon växt ur en hel del kläder.
Vi ska även köpa vinterjacka/byxa idag.
Jacob behöver ett par ljumskbrallor för att hålla värmen åt dom.
Jag var in på Villa Vanilj tidigare i veckan och såg en del saker som jag är lite sugen på så får se om något av det får följa med mej hem idag.
Imorron ska vi på lite festligheter och sen blir det utgång på kvällen.
Vi ska se Perssons Pack och det är så härligt att se Magnus med i bandet.
Lite bandy blir det med för Jacob åker till Sandviken med P20 laget och spelar.
Ja nog har man fullt upp ändå om helgerna, även om man är ledig.

Nu blir det en kopp nybryggt kaffe, den 3 dje den här morgonen.
Fånga denna härliga Fredag och gör den till en bra start på helgen,
jag tänker ialla fall göra det.
Kram Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar