måndag 27 september 2010


En helg som jag fyllt med det bästa.
Det är ju många helger på ett år och sällan så blir dom så härliga som denna.
Vi var bjudna på en fest i lördags innan vi skulle ut på Persson Pack.
Men före på dan så åkte vi till stan och verkligen gjorde den.
Inte ofta som vi är där tillsammans, typ aldrig.

Bullarna blev helt perfekta och vi åt alla två var, minst.
Kollade i affärer och handlde lite vinterkläder till våran princes.
Det blev inte alls så konfliktladdat som jag trodde det skulle bli.
Gick skapligt bra och vi såg till att mannen kom hem med ett par nya jeans och en skjorta med.

Hemma hos Pia & Esko som här sitter bredvid min Jörgen, Agnetha och Elisabeth.
Träffade på min moster och bjöd med henne på en fika som en något försenad födelsedagsfikapresent.

Vi satt verkligen och fikade läääängen och jag kunde ju inte bestämma mej för vad jag ville ha så det blev både en hallonmuffins och en vittryffelbiskvi.

Esko & min Jörgen, kramgoa killar ;)


När vi kom hem drack vi gott vin och åt tapas till, mums alltså.
När Therese kom för att hämta oss kom jag ur duschen precis så det blev till att rulla upp håret och släng ner sminket i en bag.
Det blev som det brukar med andra ord, färdigfixet gjordes hos Pia.

Pia & jag klara för kvällen, nästan. Ni vet ju hur vi brudar är; ska bara.


Men så är det ofta att det är hon som målar mej för det gör hon superbra.

Önskar jag kunde lika bra som henne men icke.
Vi satt ute i deras inglasade uterum och det var hur skönt om helst.

Efter några glas till & "ska bara" så fick vi ge oss, det blir inte bättre än så här, hehe.


Det är jag som är Packet. Det var bland det första "Limpan" sa till mej för ca 4-5 år sen.

På Tranan var det bra nog med folk och medelåldern var ju betydligt högre än vad den brukar vara.
Den hjälpte ju vi till att öka på också ;)


Per Persson med sitt Pack.


Igår tog vi en härlig sovmorron och min man han kom upp med min frukost till sängen.
Vi packdae ner våra badkläder och åkte till badhuset, stannade på vägen och köpte med oss en varsin sallad.

Tog några längder i bassängen och gick ner i relaxen för att bubbla lite.
Tror vi var där i närmare tre timmar, härligt.

När vi sen kom hem blev det tacos i stora lass.

Men lyckades på nåt vis få extra energi så jag drog igång ett bullbak som resulterade i nästan 70 st bullar.

För mej har det varit en perfekt helg med min underbara familj som jag är så lycklig över.
Tack för att ni finns i mitt liv.

Nu bli det snart frukost med min man som kom in efter en prommis.
Min motion blir i form av ett core och spinningpass senare ikväll.


Lev och njut för DU vet aldrig när det tar slut,
kramar Åsa.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar