onsdag 1 september 2010

Idag skiner solen,,,
och det är bikiniväder här.
Ja då var inventeringen klar för denna gången och jag är hem en sväng innan jag börjar jobba igen.
Blev riktigt trött när jag kom hem så jag la mej i solen och stekte på min bränna lite.



Det är verkligen varmt och tvätten hänger ute på tork, lovley.
Min älskade Filippa som ser mycket somrig ut här.
Hon är ju lite vresig och vill inte gärna klä sej som hon uttrycker det
"gulligt".


Men hon är så söt och jag älskar verkligen hennes hår.
Ett hår som jag aldrig har haft eller kommer att få heller någon gång.
Men hör och häpna hon vill klippa av sej det.
Ärú helt knäpp, säger bröderna.
Ingen klipper av ett sånt hår.
Vi får väl se hur mycket som åker av för nästa vecka är det dags för ett besök hos frissan för henne.
Nu blir det lite kaffe och sen bär det iväg till jobbet.
Kanske ses vi är, so long godingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar