fredag 17 juni 2011

Fredag = Rocka fett.... eller?


Planterade lite blommor i krukorna nedanför trappan ute.
Det blev Dahlior, rosa.


Tror att den vita heter stjärnöga, kanske.
Den kommer att fylla ut bra i krukan.

Filippa i rosa klänning till vänster.

I onsdags fick Filippa äntligen sommarlov hon med.
Det blev en fin avslutning i kyrkan med mycket fina sånger.


Filippan och jag.
Vi tog oss en sommarlovsfrulle efteråt och det var riktigt mysigt.


Räkfralla med te, champagnete, såklart.
Man måste passa på när det finns.
Vi hade det på vårt caffé med och jag gillar det mycket.


Filippa drog till med en glass till efterrätt.
Hon passade också på när mamman bjöd, :)


En Fredag i förkylning, blää.

Hallåj!!

Tänkte väl gå på Fredagsrocken ikväll igen men det är nåt med den.
Denna gången blir jag hemma då jag drabbats av en dunderförkylning.
Tyckte den var på väg bort men så fort man pratar om festligheter så gör den sej påmind, shit.

Får väl ta en mysfika på stan imorron ist som tröst.
Kan bli en tur till Ismyra på ett jättestort loppis också.
Har varit dit en gång och damn va mycket saker det var där, mi lajk .

På Söndag så blir det iaf en tur till IKEA, Valbo.
Adam ska köpa lite prylar till sin lya.
Kanske hinner vi med ett biobesök i Gävle med.

Nu blir det lite fredagsmys med min J.

P & K 

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar