onsdag 15 juni 2011

Här kommer fortsättningen.

Gårdagens kort från en nöjd son.


En buffé bjöd vi på och oj vad jag åt.
Har gått upp ca 3kg sen i Måndags, suck.


Emelie som är Jacobs tjej och hennes föräldrar var med och firade.


Här är det min underbara J och hans dotter Teresé, Ville (barnbarn) och Krille .


Lasse, Emelies pappa tog för sej.
Men oj vad mat det blev över.
Har ätit av maten idag med + tårta.


Lillasyster Filippa och den nybakade studenten Jacob.


En glad flickvän som säkerligen längtar till nästa år då det är hennes tur.


Här är Jacobs pappa Khaled och hans fru Diana och lillebror Noah.
Lilla Elias ville inte vara med på bild. 


En mycket stolt mamma är jag över min duktiga Jacke.
Är nu mera undersköterska Jacob, =))


Här är vi hela La'Familia.
Lilla Elias syns lite tittandes på Filippa här.


Tjenixen!!

Blev ju tvungen att avbryta förra inlägget då jag kom på att jag glömt min salva till ögat.
Tog den och "råkade" blunda en aningens lite för längen.
Har fått ett sjukt vänsteröga.
En allvarlig skada på hornhinnan som gör onödigt ont.

Ialla fall så har det varit roliga dagar och jag är så glad att vi kan umgås tillsammans med grabbarnas pappa och hans fru.
Vi blev nu bjuden att komma till dom i Malmö och det ska vi försöka planera in.

Ensammen hemma ikväll och ska upp tidigt imorron så jag borde gå och lägga mej nu.
Ja det gör jag.

Go'natt

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar