fredag 3 juni 2011

LÅNGT MELLAN GÅNGERNA....

En underbar matplats.
Less is more...

Häcken i full blom och det är så himla fint.
Den ser verkligen ut som ett fyrverkeri med de vita blomklasarna.

Äppelträdet är också i full blomning.
Vill ju stoppa tiden nu.
Tycker att det är som allra finast nu innan värmen gör att allt det gröna blir mer åt "khakigrönt".


Morning, morning!!

Har en fantastisk morron.
Har suttit på trappan och druckit mitt kaffe och luktat in den här dagen.

Med risk för att den ljuva musiken som lätt uppstår när man skriver som ovan kommer att förändras i takt med min stress för att hinna med allt innan jag åker.
Det blir mini semester med början i Stockholm idag och imorron.
En tripp med Birka Paradise 24h och hem igen på Söndag.

Chansen att jag kommer att vara helt färdig när det är dax att jobba igen.
Den känner jag är väldigt STOR!!.

Mina inlägg är verkligen glesa nu och det beror på att jag jobbar och är ständigt och väldigt trött.
Går inte in och läser heller så det finns mycket att ta igen nu.
Lite mera kaffe och sen är det bara att ge järnet.

Trevlig Helg!!

Skepp & hoj

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar