söndag 29 maj 2011

Gratulerar ER alla!!

Hoppas ni fått njuta av denna dagen.
Jag har jobbat först men sen tog jag med mej 2 av mina 3 päron till Roma för att äta.

JLo med sina otroligt söta tvillingar.
Oförskämt snygg är hon också.
Då undrar jag;
Tror ni att hon är en lyckligare, bättre och snällare morsa för det?
Eller en bättre fru, vän och har bättre sex än andra?

Hemlagad pizza blev det igår kväll.
Ensam hemma var jag och tog lite vin till.
Det är lök, pesto, både färska/solttomat på, champinjoner och zuccini, mmm.


Jättefina rosor pryder köksbordet nu.
Cremefärgade med ljust laxrosa i mitten.


Hello supermorsor!

Inte en enda unge sjöng för mej i morse.
Dom var alla på vift.
Men ett paket trollade maken fram, :)
En ansiktsbehandling som jag önskat.

Men inte på samma ställe som jag var på innan.
Får se vilken jag gillar bäst sen.

Har nu jobbat 7/11 dagar och det är så skönt att få räkna ner på en ny vecka.
På Fredag kommer jag inte göra något men på Lördag drar jag iväg på en Ålands kryssning med Birka Paradise.

Men nu blir det att hålla tummarna för Ingemar i MM.

P & K

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar