fredag 20 maj 2011


I mitt kök tillbringar jag mycket tid.
Det blir ju så när jag gillar att laga mat och baka.
Snart är det dax för här har vi en student i år, igen.



Go'morron sockersöta finingar!


Är nu ledig i tre dagar och när vaknar man då då?
Jo klockan halv sex, piss också.

Men nu när jag varit uppe ett tag så har jag ju piggnat till och nu ska jag ta tag i övervåningen.
Ska putsa lite fönster där solen inte lyser.
Så det blir i Jacke och Filippas rum som jag börjar.

Filippa ska till Stockholm på eftermiddan och kommer hem på söndagkväll.
Hennes dansgrupp ska ner på dansuppvisning och det har dom tränat järnet inför.

Är bjuden på middag också hos familjen Flink/Aaltonen som åker till Finland på semester nästa vecka och dom kommer tillbaka i Augusti.
Det kan man kalla semester.

Men nu måste jag sätta fart om det ska bli nåt gjort här.

Må så gott och hoppas att solen lyser även där du bor.

Kisses & Hugs


Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar