lördag 14 maj 2011

Underbart....

Är hemma och här blir det girlpower ikväll.
Jag och tre underbara flickor, hrrmm brudar (13) i sina bästa år ska äta oss riktigt sockersöta ikväll.
Med en megagodispåse, chips, glass och dricka (vin) för bruden över 40, eller jag menade över 13. :)

Blått är ingen favvofärg här hemma men kan ändå tycka om den såhär på bild.
Önskar jag hade en plats med lite tak att ha en gosig soffa att mysa i ute om sommaren.


Tjingelingen!!

I väntan på att bruttorna ramlar in från pizzerian så tänkte jag att va fasiken ett bildinlägg måste ni ju få.
Jag gjorde iordning lax i ugnen med flingsalt och till det en smarrig sallad och en sås med saffran och tomat, mumma det var.
Lite vin och det blev ännu godare.

Hoppas på en vinst ikväll och imorron med såklart.
Hockeyfinalen vill jag verkligen inte missa då.
Men först blir det jobb till två och sen iväg till "Bandy Pia" på ett homestyle party.
Det har jag aldrig varit på så det blir kul med nåt nytt.

Men nu ska jag ta plats så jag sitter bäst, hihi.

Go Sweden!!!

Mys på från

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar