måndag 2 maj 2011


Den här soffan står på tur att få sej en omgång av penseln.
Är ju snart klar med sovrummet och då flyttar jag ner en våning för att måla lite till.


Tjingelingen!!

Jodå jag lever och är nu inne på mina sista dagar innan ledighet.
Har nu gjort 8/11 dagar och går som i dvala.

På torsdagkväll när jag åker hem tänker jag köpa med mej kinamat eller nåt och bara må bra.
Mannen har då åkt till Uppsala på kurs i två dagar så jag blir ensammen i två dagar.
Då hinner jag förhoppningsvis få till lite helgmys också.

Lördag blir det lite tjejmys med "frugan" hemma hos henne.
Det blir utgång och får se var vi tar vägen.
The Bopper's spelar på ett ställe så får se om vi går dit.

Har nu målat och skavt klart på sängen och den blev sjukt fin.
Målar nu väggarna och det är ett varv till som ska på innan dom är klara och sen är det ett nytt golv som ska på.
Det tar sin lilla tid men vi jobbar ju en del.

Har varit på spinning så nu blir det en dusch och sen ska jag krama kudden, hårt.

Natti, natti.

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar