söndag 8 maj 2011

Efter lite ledighet så laddar jag om för en ny vecka.

Mina lediga dagar blev inte som planerat men lite ledigt blev det ialla fall.
Med en sol som värmer så får jag vara nöjd även om det blev lite jobbande.


Inte mitt sovrum men inte skulle jag tacka nej till detta.
Även om vårt har fått en ordentlig uppgradering med de enklaste enkla medlen så är det här nåt att drömma efter.
Kolla in de små fönstren uppe efter taket....

Här är dom och då fattar man ju att dessa rum ligger vägg i vägg.
Lika snyggt badrum som sovrum.
Ja vad mer kan jag säga än, ME LIKE!!!


Att ha Söndag kväll!

Trots en lååång sovmorgon, halv tolv så har denna dag varit oändligt lång.
Går bara och väntar på att få lägga mej och sova för natten.

Det blev en utekväll med "Frostiga Pia" och har idag varit mest låg.
Inte dålig otroligt nog men väldigt trött.

Men nu undrar jag ju hur ni har det finingar?
Har ni haft en bra helg?

Jag kommer att försöka börja träna ännu hårdare denna veckan.
Blev otroligt inspirerad av en viss Helen eger som var med i tidningen Wellness.
Gillar hennes lite kaxiga och rättframma svar.
Undrar om hon fått det från sin pojkvän Zlatan eller har han möjligen blivit som sin något år äldre kärlek.
Gilla människor som har attityd men är ödmjuka på samma gång.

Nu blir det en varm dusch och sen ska jag samla ihop mej till imorgon.

P & K

Å.


ps, vågar man inget,
vinner man inget, ;) ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar