onsdag 15 juni 2011

Sjung om studentens lyckliga dar....



På den här bilden är det (min) Jacob till höger och en av hans kompisar, Jesper som står rakt fram.
Man riktigt ser vad dom tycker att det är skönt nu när skolan är över.


Blommorna dom blev bara fler och fler runt halsen.
Det är banne mej inte lätta grejjer att ha runt halsen det där.


Tja bah!!

Här har det firas (i dagarna tre) igår då min yngste son tog studenten.
Men mer eller mindre kan jag väl påstå att det varit kalas i tre dagar för honom.
Mina pojkars pappa med fru och två småbröder kom till oss i måndags och åker hem ikväll.
En lång resa för dom då dom bor nere i Malmö.

Vi har haft tre dagar att umgås på eftersom dom bodde hemma hos oss.
Gillar Diana (pojkarnas pappas fru). 
Hon är en helt fantastisk tjej.
Lika som förra året då dom kom hit så har vi mycket att prata om och mycket att skratta åt.

Men nu har jag glömt en grej, återkommer senare :)

Ses!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar