torsdag 26 juli 2012

Att göra mindre..


Toodelooo!!

Jag har släpat mej upp och stått på monstermaskinen nu på morron.
Passade på att göra ifrån mej träningen så att jag har dagen fri.
Eller fri och fri det ska ju städas.
Men idag har jag gjort upp en deal med dottern så hon tar nedervåningen så kör jag övervåningen, schysst.

Igår när jag tränade så blev det rekord för mej, 403 kcal och förväntningarna på morgonens pass var hög, mycket hög.
Men min mycket kloka J sa igår till mej när jag tog mitt bästa att det handlar inte om att du kan förbränna mer och mer varje gång.
Tänk på att det har med dagsformen att göra och hur du sovit mm.
Sant, han vet vad han ska säga och vet att jag blir så besviken om jag inte slår det nästa gång.

Så idag blev det (bara) 386 kcal och först tänkte jag att fy jäklars vad dåligt.
Men sen så vände jag det till att jag släpade mej minsann upp och jag gjorde ett pass istället för att ligga kvar i sängen och inte göra ingenting.

Nu när jag är hemma och nyduschad, nyäten och ligger ute i solen så känner jag att 'Duktig JAG var som tränade'.

Ha en riktigt bra dag alla raringar,

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar