fredag 13 juli 2012

Faran är flyttad..


Hello sweeties!!

Oj vaad trött jag är.
Blev riktigt sent inatt.
Var hos min kära vän Pia till halv två ( läs 2 ).
Min J hade ju herrmiddag och då är det ingen ide att vara hemma.
Varken roligt för mej eller dom så tänkte ju åka till Adams lägenhet men det började åska på vägen dit.

Skitskraj som jag är så öktejag till Pia istället och jag hittade henne där jag trodde, på altanen.

Ialla fall så vaknade jag av att min iPhone ringe vid åtta och det var Jacke.
Han är på väg till sin pappa och hade tagit bilen till tåget för han var på väg att missa det.
Men grejen är den att man får bara stå en kort tid där han parkerade så jag fick åka in till stan och flytta den till långtidsparkeringen istället.

Tur det för när jag satte mej i bilen så kom lapp Lisa ochhon hade nog bara en sak i huvudet, att lappa den (som ju är hennes jobb).
Nu är det bara att åka hem och försöka somna om för ikväll började Stads Festen här i vår stad Bollnäs och bl a Takida kommer och uppträder ikväll.
Mina favvisar Perssons Pack spelar också ikväll :))

Bäst att jag är utvilad om jag ska orka rocka nåt.

Hörs senare

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar