torsdag 19 juli 2012

Blygsam..


Torsdag - Ledig - Städning.

Skönt att få det gjort tills imorron så att helgen kan ägnas åt trevligheter isället.
Blir en tur till stan för att köpa lite fina blommor till borden sen när jag är klar.










Hello sweeties!!

Har allt lite känning idag av mitt träningspass igår.
Men det har jag (lite galet kanske) längtat efter faktiskt.
Det är ju det som är kvittot om man säger så på hard work.

Har varit upp och slängt in soffklädseln i tvättmaskinen.
Tänkte att det är bäst att passa på när det ska bli fint här idag.
Men måste ju säga att solen den är jäkligt "blygsam" hittills.
Får se om den visar sej från sin rätta sida senare idag.
Vill ju sola lite för min solbränna den är det inte mycket kvar av nu.

Men jag vet ju att den kommer tillbaka snabbt bara jag får en chans till soool.
Har ju sån tur också så jag behöver inte vistas så länge i den för att det ska bli resultat.

Nu måste jag inta föda (flytande) så jag kan fortsätta med mitt stök här hemma.

P & K 

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar