tisdag 9 april 2013

Finally!!


Då var jag färdigjobbad fram till Fredag:))

Solskenshälsningar från Hälsingland!!

Härligt att vakna upp och solen visar sej på en klarblå himmel. Ska dra mej lite till i sängen bara och sen sätta mej ute på bron.

I fredagskväll bjöd underbaringen ut mej på middag. Det blev Cielo och jag provade på pilgrimsmusslor för första gången. Vet inte vad jag ska tycka om dom. Får prova någon annanstans också innan jag kan bedömma tror jag.

Ibland så gör man vissa upptäckter och oavsett vad man tycker om det så är det bra att man vaknar till, får upp ögonen och kommer till insikt.
Om det dessutom bara kan bli bättre efteråt så känns det ju bara fantastiskt.

Hörrni min mage kurrar och det är ju inget som är såå ovanligt men nu blir det ialla fall något lite extra gott och jag ska sitta längen och njuta.

Må så gott och här bjuder jag på lite fredagsbilder.

Å











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar