onsdag 10 april 2013

Tuppvaken:)


Go'morron sweeties!!

Japp då är man ledig och då vaknar man såklart av underbaringens osmidighet när han ska försöka ta sej ur sängen och ner till nedervåningen. Tyst försöker han vara men han misslyckas stort.
Det gör faktiskt inte så mycket för mej idag. För i mitt liv på lediga dagar så är det städning som gäller och nu blir det först en kopp rivit gott kaffe och sen ska sovrummet få sej en omgång.
Kanske det blir en 'bloppis' under dagen för garderoben ska rensas också.
Verkar som jag har minst en dags jobb framför mej.
Men är ju ledig imorron med så blir det övermäktigt så vet jag vad jag ska göra då med.

Men lite träning blir det ju med senare på eftermiddagen. Ett pump pass och sen kanske om benen inte strejkar så tar jag en tabataintervallträning på löpbandet också.

Hörrni sommaren är snart här så jag försöker göra mitt bästa för att komma i bikinin och inte ligga i vassen och sola.
Nu får vi se hur det går med det, haha.

Ha en fin Onsdag.

Å



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar