söndag 21 april 2013

Härlig helg..


Tjingeling!!

Är ni på humör??
Jag är det och det beror ju på en helt fantastiskt skön och hel ledig helg.
I fredags passade jag på att träna tre pass. Ja jag vet att det är galet många men jag visste också att det inte skulle hinnas med nåt enda i helgen.
Hade ju några väldigt snygga tjejer här igår på middag och shit va kul vi hade. Dom kom vid sex tiden och innan vi fattade nåt så var klockan två på natten. Jag skrattade så mycket att jag har fortfarande ont i mina käkar. Nu har vi sagt att det kommer inte alls att dröja så längen innan vi ses nästa gång igen.
Fick en liten present av dom som jag ska smaska i mej nästa helg och dricka med såklart.
Idag har varit sådär lagom seg med not to do hela dagen. Det blev en liten prommis på förmiddan och en sväng till Karma för att få ny inspiration av två föreläsningar.
Väl hemma igen så tog jag och underbaringen en längre pw och såg vårtecken på vägen, lovely.
Nu har vi precis stoppat i oss en fantastiskt god fruktsallad med kvarg och jag strösslade även på lite chiliflakes och det var verkligen såå gott. Testa det ni med nån gång.

Hörrni nu ropar sängen efter mej eller var det kanske tvärsom. Ialla fall så imorgon väntar en ny vecka och nya möjligheter.
Hoppas att ni får en bra start på den.
Jag kommer att få det för jag tänker inte tillåta nåt annat.

Ha det gott,

Å













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar