tisdag 16 april 2013

Så härligt..


Taa daaa!!

Ååh jag vågar nästan tro att våren och värmen är här. Vilket fantastiskt väder vi har idag med sol och +15, underbart.
Idag fick jag faktiskt sällskap när det var dax att åka och byta till sommardäck. Vi är båda lediga idag så då slog vi till.
Men oj vilken kö det var och det visste vi ju att det skulle vara så vi tog en låång promenad och det passar ju skitbra nu när jag har en stegräknare fastklistrad på mej.
Igår blev det inte alls så många steg med en sovande förmiddag och en härlig ansiktsbehandling på eftermiddagen.



Var på Lottas hud och naglar och det känns så lyxigt när hon ber en att ta plats på den härligt bäddade britsen.



Har ni gjort en kemisk peeling någon gång?
Om inte så gör det det är helt enkelt lovely.




 Att få ligga ner och bli ompysslad i dryga timmen och veta att det blir ju bara så bra när det blir klart.


 Nu var det ett tag sen jag var där så jag har beställt ännu en behandling om en månad för att göra min hud och mitt ansikte sommarfräscht.






Lotta har även ett bolag som heter Perfekt hud och man kan följa henne på Instagram med just det namnet.
Där kan man beställa varor på nätet och hon gör ibland inlägg om vad som finns och vad man kan tänka på.
 Alla åldras vi ju men kan vi girls få tips på hur vi kan draaaa ut på det så är ialla fall jag oerhört happy för det.

() () () ()

Nu blir det lite softa i soffan en stund och sen ett Body Combat pass.
Allt för laget Six Pack för här ska samlas steg och förhoppningsvis så kommer det att synas på vågen med.

Må bäst

Å


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar