måndag 10 juni 2013

Att jag orkade!!


Hello!!

Att komma hem klockan åtta och somna vid typ halv nio efter en vakennattsjobb är väl inte alls så märkvärdigt. Men jag vaknade redan klockan elva och femton och har inte sovit sen dess. 
Att jag sen var och dansade sh'bam tyckte jag var duktigt gjort när man inte riktigt synkar höger och vänster och framåt och bakåt.

Nöjd så så åkte vi för att hämta Filippa som var på middag med alla nior på skolan.
Hungrig och lite småless på att sitta i bilen och vänta så tog jag med underbaringen på två varv runt Vågen. Nä inte den som står i badrummet utan en 'större' pöl i vår stad.
Det blev 3.4 km till det, härligt.
Men nu blir det till att toksova för jag ska jobba extra imorgon och alarmet det ringer tidigt.

Sov så gott

Å




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar