onsdag 5 juni 2013

Skönt med nytvättat.


Toodeeelooo!!

Regnet det bara öser ner här. Började igår på eftermiddagen och har blött ner här sen dess. Väderflickan hon står där och lovar sol och värme till senare idag och jag hoppas verkligen hon har rätt.

Nu är den här tvättmaskinen.
Så skönt med nytvättade kläder och med den underbara doft som lägger sej i mitt snart nystädade hem.
Älskar denna doft (bild nedan).
Den luktar helt fantastiskt gott på både kläderna och i huset när kläderna hänger på tork.

Idag har jag hunnit med en tur till Bollnäs, en halvvägs mot Söderhamn redan och snart blir det en sväng med mamma för lite blomster inköp. Jag har inte hunnit med några krukplanteringar än men tänkte kolla om jag hittar något fint idag.

Lite vila på eftermiddagen för att ladda för 
årets sommarfest med jobbet. Tur jag är ledig imorgon också.

Ha det så bra på lilLördan,

Å



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar