tisdag 4 juni 2013

Höst??


Hejsan alla finingar!!
Ja nog undrar jag om det redan blivit höst. Kallt som bara den och regnigt och blåsigt. Inte undra på att jag längtar tillbaka till Turkiet.

Veckans andra dag och två arbetsdagar gjorda som följs av två lediga. Ska bli skönt och imorgon blir det även sommarfest med dom flesta som jag jobbar med innan alla drar på semester.

Träningspass #2 för den här veckan blir det med. Sen ska jag iväg och hämta den nya tvättmaskinen som jag 'panikhandkade' idag.
Men för tusan vem sjutton handtvättar idag? Jag vill inte ialla fall. Får se om underbaringen och jag får igång den ikväll med. Då blir det måånga maskiner ikväll.

Men först lite hårdkörning, body combat = svett, svett, svett och ännu mera svett, yeeh!

Drömmer mej tillbaka några dagar först :)

Åå










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar