onsdag 26 juni 2013

Lär mej mer och mer.


Toodeelooo!!

Japp då är jag på plats at work.
Snorig och dan, aja det blir en låång och hård natt dethära.

Jag är ju inte så mycket för kött egentligen. Ingen vegetarian heller för jag äter kyckling och fisk. Mera så att jag har lite svårt med den råa lukten och konsistensen på det. Sen resonerar jag så att jag är gammal nog att äta det jag gillar och väljer helt enkelt bort det andra som mina smaklökar har svårt för.
Det gäller för alla i familjen. Vi äter det var och en tycker om. Ibland händer det att jag lagar tre olika maträtter.
Skulle jag aldrig göra!!! Den har jag hört många gånger.
so what alla gör som dom vill, eller hur? Har ju inte alltid varit sån jag heller men med ganska många 'tråkiga' middagar när barnen var små så har det slutat med gråt över något som inte blev så bra. Nu äter vi i lugn och ro och har det trevligt utan tjat om ät upp eller jag tycker inte om.
Jag själv håller på att lära mej mer och mer att äta kött nu. Grillad entrecote börjar smaka rätt ok faktiskt. Men det kan ha varit det bästa sällskapet också som gjorde det.

Go'natt där ute till er som kan sova,

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar