onsdag 13 november 2013

Blev varse...


Go'morron liLördag!!

Har ni det bra? Jag mår bra och jobbar, tränar, tränar och jobbar. Umgås och träffas och myser med finingar.

Tränade på gymet igår och 'försöker laga mitt onda knä'. Träffade en pt och fick lite råd och tips för rehab träning. Fick även lite annan hjälp med olika övningar. Viktigt det där med hållning, fokus på rätt muskel osv. 
Hade ju en pt förut och visst kan jag sakna det. Ni vet känslan när man klarar mer än vad man tror. Få se om jag inte ska ta tag i det igen faktiskt.

Människor, bekanta och vänner dom kommer ju och går. Ibland väljer man bort vissa av olika anledningar och ibland blir man bortvald och ibland kan det ju vara lika åt båda håll. Ingen gillar ju falska oäckta människor som tror att dom är mer än någon annan. Människor som ljuger och är oärliga mot vare sej det är vänner, sina anhöriga what ever dom är nog väldigt små och osäkra. Så ser jag på dom. Att ge andra skulden för vad dom själva gjort för att dom är så fega att stå för det det är inga bra människor. Eller som igår när en människa glatt sa 'Hej' så undrar jag ju bara varför då? Why...?!
Det besvarade inte jag alls. Det spelet går varken jag eller mitt sällskap på. Att inte heja på flera månader och att sen göra det när den personen har sällskap då förstod vi vilket spel. Ett spel som bara går ut på att visa dennes sällskap att jag Hejar minsann!!
Har nämligen hört det av den personen förr för det är inte första gången som detta händer för 'denne', det händer ofta har jag märkt i den personen liv. Why??? Det skulle göra att om jag var den som levde närmast den personen skulle börja fundera över hur det kan bli så med en den ena en den andra. Hmmm....
Det säger väl en hel del, tycker jag. Jag behöver inte fundera ialla fall för många har samma uppfattning har jag märkt.

Idag hörrni är det lilLörda och jag ska strax iväg på jobb. Fyra dagar till jobbar jag och sen ledig. Det snurrar på och fort går det. Ska hoppa in i duschen och sen iväg för att träffa en fining innan jobbet. Energin ska laddas och det kommer att bli en fantastisk dag. Jag hoppas att DU får en härlig dag!!

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar