onsdag 20 november 2013

Presskonferens!!


Tadaaaa!!
Har ni det bra? Här är det prima ballerina. Lagom med träningsvärk efter gårdagens dubbel. Body combat och pump körde jag efter jag slutat jobba. 

En ledig dag innan jag kör fyra raka igen.
Himla tur att jag trivs på mitt jobb nu när jag jobbar så himla mycket.

Min lediga dag har jag gått i min pyjamas och morgonrock till kl halv fem idag. Såå himla skööönt att bara gå omkring och ta lite kaffe/te när man vill. Ok jag har fått mitt hem att se ut som ett hem igen. Har adventat på hela nedervåningen och städat undan lite. Putsat alla fönster på samma våning och nu väntar vi (jag och Filippa) på att det ska bli snö.

Igår så var Jacob till Helsingfors på presskonferens inför seriepremiären i helgen. Jättekul att han blev tillfrågad och fick följa med tränaren (till höger) på detta. 
Nu blir det en skvätt av Blossa 2013 glöggen och mys i soffan med mannen.

P & K

Å

1 kommentar:

  1. Är det en video? Kan du länka den i så fall?

    SvaraRadera