söndag 17 november 2013

Jobbelijobb!!



Hej hej finingar!!

Söndag morgon och sovmorgon de Lux. Men det var verkligen välbehövligt. Efter dessa två veckor med jobb som har inneburit över hundra timmar så känner jag mej ganska slut. 
 Igår när det jobbades så var jag ut med en klient och vi besökte Mobackes. Varje år sen jag vet inte när så har dom en helt fantastisk amaryllis utställning. Årets blev ingen besvikelse den heller. Helt otroligt vad mycket fint dom gör med denna underbart fina blomma. 

När jag kom hem så väntade några på mej och vi drack årets glögg och åt pepparkakor. Så mysigt och roligt vi hade lin på småtimmarna. Idag ska jag leta reda på mina adventslådor och börja på med att sätta upp mina adventsstjärnor. 
Tänkte hinna med lite träning och sen ska jag hem och hjälpa min mamma med lite gardinbyten.
En bra dag och man vet aldrig kanske dyker det upp en och annan fikasugen 'fining' också. :)

Solen skiner här idag men det gäller att hålla i hatten för det blåser på en del. 

P & K 

Å






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar