lördag 30 november 2013

Sista dagen!


Ta daaa!! 
Novembers sista dag. Snart är vi inne i julmånaden och tjop så är det nytt år, igen.

Hur har ni det där ute? Stressar ni ihjäl er och inte hinner njuta av advent? 
Jag tog ju fram mina adventssaker för två veckor sedan så här tar vi det bara lugnt. Har jobbat ett xtra pass idag och sen ner på stan för att köpa 'årets' tischa till min systerson som fyllde 15 år idag. Tror nog att det blir en sån varje år till honom för det är ju så svårt att köpa till en kille som har det mesta.

Nu sitter vi hemma själva jag och min dotter. Mannen jobbar (Dj) ikväll och det är slutsålt då även Stiftelsen ska uppträda. Hade velat gå ut och slå klackarna i taket, dricka skumpa och ha sådär oförskämt roligt. Ni vet förfest med en massa finingar med kläder, smink och få skratta som en tonåring. Det är ju då det är som roligast det där innan.

Har varit på sjukhuset två dagar och lämnat en jäklans massa blod, ca 5 rör tog dom. Till veckan ska jag göra datortomografi på hjärnan och det känns lite scary måste jag erkänna. Nu hoppas jag att det blir något bra av alla prover så att det vänder någon gång. Det positiva är ju att sedan jag slutade jobba nätterna så har jag inte haft feber eller varit sjuk (förkyld) och bara det är ju fantastiskt bra. 
Har tränat på bra sen Oktober både gym och en del gruppass som body combat, power step, pump och sh'bam. Håret har också blivit mörkare och liiite kortare och jag har aningens svårt att vänja mej vid det mörka. Får se om jag färgar det ljust i veckan igen :)

Nu blir det lite ljus, stake och mossa pimp. Hittade ju en till som ska fixas till.
Ha det gott...

P & K

Å










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar