söndag 24 oktober 2010





Härliga Söndag!!!

Idag har jag verkligen sovit längen, 10.00 och låg kvar till kl 11, underbart.
Lite trött blir man när det blir sent på nätterna och man är vaken.

Jacobs lag åkte på torsk igår och nej jag gick inte ut igår, för trött helt enkelt.
Det tar ju på krafterna att se på bandy :)
Idag ska vi åka och låna en riktig goding, Dollar.
Det är Adams (äldsta grabben för er som inte viste det), förra tjejs hund.
Vi har verkligen saknat den lilla parveln.

Annars blir det inte många knop här idag tänkte jag.
Tar en till ledig dag från träningen.
Har kört ganska hårt i veckan månd-fred och imorron är det dax igen.

Men nu till nåt jag brukar gör när jag är ledig till frulle,
scones, äggröra och bacon, yummie.


Njut av dagen och av varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar