onsdag 20 oktober 2010

VITT! VITT! VITT!


Blev så himla glad idag när jag vaknade och det låg snö på marken :)

Nu längtar jag verkligen till advent och jul.


Redan för två veckor sedan antydde jag till min man att jag ville sätta upp stjärnorna i fönstren.

Det har jag inte gjort för det blev vilda protester.


Jag fullkomligt Älskar julen och framförallt tiden från
1 advent.



Men så fick jag ju världens bästa julklapp också då för 13 år sen, blir det i år.

Då på morgonen tidigt tidigt föddes våran dotter, Filippa.

Ja det var verkligen nåt speciellt att få barn då och det känns fortfarande väldigt speciellt.

Men det ligger i våran släkt det för min lillasyster Lisa är också född då.


Det var min mammas 3dje barn och mitt 3dje barn och vi får bägge på just den dagen,
24 December.

Är det någon mer om lyckats med att föda fram ett liv då?

Eller kanske du själv är född den dagen, berätta gärna.


Nu blir det lite jobb och sen hem och mysa med min man och dom barnen som är hemma.


Må så bäst och jag hoppas på mer snö jag, hehe.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar