lördag 23 oktober 2010

Spela spela bandy...
Jaa den här helgen är det mycket bandy då Jacob har cup med U20 laget.
Igår blev det två matcher och bägge vann dom.
Han gjorde ett mål (stolt mamma) i matchen mot ett finskt lag, kul.


Här går det undan. Jag skulle inte klara av att åka skridskor idag.
Men när jag var yngre tränade jag konståkning. Men när vi började träna höga hopp la jag av för jag var så rädd. Inte för att slå mej utan för höjden, hehe.
Idag mötte dom Edsbyns U20 men den missade jag för jag var på jobbet då :(
Det blev en förlust då men dom har ialla fall gått vidare till kvarten och möter
Sandviken 23.00 ikväll.

Inte alls så gammal här, ettochetthalvt år. Men full i bus och med glimten i ögat ;)

Jag hoppas verkligen att dom vinner den med men det kan bli tufft.
Har inte gjort så mycket den här veckan mer än jobbat och vilat.
Känner vissa dagar att min förkylning kan ta om när som helst.
Några år äldre, 16 tror jag. Fortfarande full av bus och med glimten i bägge ögonen.
Här är han i Malmö hos sin pappa som bor där nere.

Det vill jag verkligen inte att den gör.
Inatt sover Filippan över hos farmor för hennes lillkusin Eira och faster Marit är där och det är grejjer det :)
Om jag orkar efter matchen ikväll kanske det blir en tur ut i nöjesnatten.
Mannen ska spela ikväll och jag jobbar inte imorron så kanske.
Ha en trevlig kväll och ät och drick någe gott nu
för det är ni verkligen värda alla superduper pinglor därute.
största kramen till er från mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar