tisdag 26 oktober 2010

Sova under bar himmel...
Ja det kanske jag skulle fixa i en natt med härliga Canada Goose täcken.
Men inte i flera minus grader då.
Vi har ett par sånna gamla skidor.
Dom låg på en hylla i vårt förråd när vi köpte huset.
Tänker ta ner dom och ha dom som dekoration ute i vinter vid vår veranda, tror jag.

Inte skulle jag frysa ute om jag satt på den här bänken.
Gillar kuddöverdragen med det rutiga i olika blåa nyanser.
Hörrni ikväll ska jag "skaka rumpa".
Tänker prova att dansa Zumba för första gången.
Längtar verkligen till det.
Tar nu några danssteg ner mot duschen för att förbereda mej mot en tur in till stan.
Filippa ska klippa av sej sitt otroligt lång hår idag, snyft.
Ja inte helt men en bra bit blir det för nu har hon tröttnat ur.
Tar en före och efter bild så får ni se skillnaden sen.
En härlig Tisdag som börjde med frukost på sängen för mej,
kan bara bli helt fantastisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar