torsdag 4 november 2010

Tja bah!!!
Hej och hå vad tiden går.
Längtar, längtar enormt efter att få sätta upp mina adventsjulstjärnor nu.
Gört nog till helgen.
Funderar på om jag ska ta in vår köksbar med.
Vet bara inte hur jag ska få plats med den, men sugen är jag.

Ernst i det superfina köket som var en av de makalösa sakerna han fixade iordning i sitt program.
Me like!!!!

Det var den här bilden som fick mej att vilja ta in köksbaren igen.
Men det utrymmet som finns här har ju inte vi, tyvärr.
Men jag ska prova lite :)

Filippa före klippningen.
Kommer ni ihåg dotterns önskan om att klippa av håret?
Nu är det gjort och här en bild på hur långt det var innan.
Efter, fint, blankt och plattat.
En stor skillnad, tycker jag.
Inte blev det för kort heller som tur är.
Men om man ska ha långt så är det ju absolut ett måste att det är fint ocskå.
Nu blir det till att rusa in i duschen för jag fick ett samtal igår som jag ska kolla lite nu.
Ett möte med andra ord och vi får se vad det blir av det.
Efter regn kommer solsken,
Kramen till er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar