tisdag 23 november 2010

Nu snackar vi Grym entr'e!!!
Får man inte julfeeling av detta, ja då vet inte jag.
En fråga bara och det är ju hur tusan hinner man få det att bli såhär.
Kan ju inte tänka mej att det är sparsmakat inne heller.

bild; potterybarn.com

Jag tycker att det är lite stressigt att hinna få fram det jag har inne och ni kan ju tänka er om jag skulle få till det ute med.
Då hann det nog bli påsk också ;)
Men jag tycker att det är läckert med ett pyntat yttre med.



Nu ringer Jacke och tjatar om matsäck till sin bortamatch och sen blir det lite ommöblering.
Någon hjälp det kan jag inte räkna med från mina
familjemedlemmar.
Det blir till att lyfta till ryggen går av.
Lite glögg så blir det bra ska ni se.


Hej svejs!




































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar