onsdag 24 november 2010

Lill lörda'!
Då passar jag på att "lyxa" till min frulle lite.
Har precis njutit av denna härliga omelette med paprika,
färska champinjoner,lök och zuccini.


Inte så svårt att räkna ut vilken hand jag använder. Det märks ju tydligt av den här bilden. :)

Hörrni igår blev det en ommöblering här hemma och jag fick hjälp att flytta de tunga möblerna av bäste maken :)
Det blev "väl" bra och idag blir det lite målning av ett skåp och några konsoller och hyllplan till dessa.
Färgen den blir ju såklart vit.
Ikväll blir det en broccoli och blomkålsgratäng med bacon och vitlök.
Tar mej nog ett glas rött bara för att känna av lill lördan lite extra.
Håll i hatten om ni ska ut ialla fall i mina trakter för tusan vad det tar i och blåser ibland.
Fånga denna Onsdag och gör den till nåt bra, mysigt, kreativt, vad vet jag.
Kramen Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar