måndag 15 november 2010

Hej hopp sådär på en Måndag!
Är faktiskt relativt nyvaken jag, typ 30 minuter.
Men vad gör väl det när jag är helt allena och ledig :)
Vi firade ju mina barns pappa/ bonuspappa till pojkarna i går (som alla andra) och det var ju hur mysigt som det bara kan bli med alla samlade.
Men nog märks det att vi har 3 (tre) tonåringar i familjen nu.
Dottern hon kommer inte bli en lek de närmaste sex, sju åren.


bild; fr bo bedre dk.
i mitt kök sitter min stjärnor uppe nu, härligt.
köpte nya rollup gardiner på Albert & Herbert och det blev så fint.

Det blev en hederlig tacomysmiddag och saffranssemlor på det.
Filippa hade bakat kladdkaka + att hon gjorde 'riktig' varm choklad med vispgrädde på det, mumma.

Ni förstår säkert att mina planer på min behövliga viktnedgång är mer eller mindre omöjlig eftersom jag inte har någon karraktär alls ju.

Träningen, den blir det lite siochså med nu också för min gamla avslitna ledbandsskada den har gjort sej påmind igen.
Vila heter receptet på det, kul. NOT!!!

Nu blir det en välbehövlig hot hot dusch och sen en tripp till staden för att kika efter lite julklappar och presenter till hela våran släkt som jag tror lyckades ploppa ut i December och Januari.

Pys och mys och ta vara på de små ögonblicken.
För det är dom som förgyller livet, ialla fall mitt.

Kram Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar