onsdag 17 november 2010

Raggisar?
Ja tack!!!
Fy satan i gatan vad kallt det är, inne hos oss.
Eller så har jag inte lagt till med vinterhuden än.
Två nätter i rad har jag frusit som en liten dåre och vaknat av tår och fingrar som håller på att trilla av.
Det har resulterat i ett "FETT" munsår idag.
För lite sömn och det kommer som ett brev på posten.


bild från mässa i huvudstaden.
Även om jag inte skullle vilja ha det såhär hemma så finns det nåt i mej som tycker att det är schysst.
Ljusrosa luckor, fläschigt, som Filippa brukar säga, haha.

När jag var på IKEA för nån vecka sen så hade dom liknande rullvagnar där.
Dom är faktiskt mycket i min smak.
Om ni undrar om vår ö har kommit in och på plats så är svaret på den frågan, NEJ!!
Det kommer förmodligen inte att hända med min man heller.
Har en soffa stående i hallen med som det var meningen att Filippa ska ha uppe på sitt rum.
Hr den kommit på plats, NEJ!!!
Får nog efterlysa efter nån som gillar att fixa och dona och få saker gjorda, tror jag.
Men min man han är inte ett dugg intresserad av mina påhitt alls.
Om jag vill flytta en möbel eller så ja då får jag slita ihjäl mej för att kolla om det blir bra eller inte.
Han är så nöjd med hur det är han så, jaa då.
Nu bär det snart iväg på en musikaluppvisning med dottern, ena sonen och mannen och det ska bli roligt att se den, Hairspray heter den.
Tjingeling alla goda Muffins.

1 kommentar:

  1. Allt ser så fint ut när det är arrangerat, men hemma ser det ut som bombnedslag.
    Kolla gärna in på min blogg, jag har en tävling som pågår till den 13 december.
    Kram Malin

    SvaraRadera