fredag 26 november 2010

Dagen D!!!
Äntligen Fredag och jag tror veckans skönaste dag.


mycket snö har det kommit och fortfarande snöar det.
LOVE!!
~~~~
Vet inte ännu hur min dag blir för jag väntar på en tid hos läkaren.
Har mer eller mindre tappat rösten och blev beordrad av sköterskan att vara tyst.
Min dag skulle annars tillbringas på jobbet mellan 12-22.15, det är riktigt fredagsmys dä, hehe.
Men nog är det typiskt att jag får det nu när mina gulliga girls kommer hit imorron och vi ska äta 3 rätters.

bild fr; michael dubois bok eldstäder.
Tänk va mysigt att ha en öppen eldstad på uteplatsen.
Lägga ut lite fårskin och dricka varm punch, eller nåt. ;)
~~~~
Vi tänkte sen gå vidre på ett uteställe för att se Mustach spela.
Det blir nog en trevlig kväll, om jag nu inte blir sämre.
Men för en borttappad röst så bangar jag inte.
Det är värre om det blir feber med och förkylning.

bild fr; elle. snygga fröken seger.
har ni köpt tidningen elle och läst om henne?
om inte, gört!
~~~~
Har möblert om och jodå jag fick hjälp ju.
Nu har jag målat i två dagar och lite nytt, (fast det egentligen inte är det) blev det som det känns.
~~~~
Nu måste det bli in i duschen utifall att dom ringer snart.
Bäst alla gulliga som ju vill läsa "MEJ"!
~~~~
""!PS det kommer bilder från ommöbleringen senare och från girlsen med DS!""


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar