söndag 12 februari 2012

Cielo på en Fredag.. 

Ååh jag fick både smaka och smutta på italienskt i fredags, lovely.
På en nyöppnad fräsch restaurang/pub i vår lilla stad så tog detta place oss till utlandet.
Otroligt snyggt och framförallt super god mat.
Det kommer absolut att bli ett favvoställe om dom kan hålla samma klass på maten framöver.
Lite - för att vi fick vänta alldeles på tok för längen på maten.
Tur vi hade trevligt sällskap med oss, Jacob och Bianca.


Bianca och jag förväntansfulla och vrååål hungriga.
Bianca åt en kycklingsallad och jag tog en antipasti och en förrätt.
Mycket fick jag och jag blandade det jag var sugen på.
Mozzarella, parma, vitlök, stekt Karl Johan svamp mmmmm.


Min J och Jacob.
J åt pasta med oxfilé och Jacob lika som sin gumma ;)
Jag och darlingen drack fantastiskt gott vin ur otroligt snygga glas.


Min förrätt som var så god med bl a parma, hyvlad parmsan och ruccola.


Servitrisen Maria Hajo.
En gammal bekant till oss och våra barn.


Efterrätten som blev pannacotta för ungdommarna och chokladglass med chokladflagor.
Italienskt såklart.


På toaletten hängde denna enormt snygga spegeln som jag bara ville ha en bild på.
Eller jag skulle inte ha något emot att ha den själv heller.

Må så gott

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar