måndag 6 februari 2012

Ny vecka med bara två dagars jobb.
Det är inte alls dåligt det.




I slutet på förra veckan tror det var i torsdags så storstädade jag här hemma och som ett brev på posten kom raringen hem med inte mindre än två buketter med rosor. =)

Älskar rosor och brukar köpa snittblommor till helgerna.
Blev riktigt glad och överraskad av min mans två fina buketter.


Igår så var det ju bandyVMfinal.
Klev upp och bakade jättegoda LCHF frallor.
Supergott med nybakat till frukost.


Hello alla härliga!!

Måndagar är väl ljuvliga och speciellt om man är ledig.
Har inget emot att jobba helg när man har lediga dagar i vardagen.
Att dessutom vara hemma själv är helt fantastiskt underbart.

Går runt i min pyjamas fortfarande och planerar lite matlagning.
Det blir tre rätter som ska tillagas innan det är dags för träning.
Kör två pass idag med både kondition -  spinning och ett power med tung styrka.

Blev ju förkyld i fredags men känner att den inte bryter ut helt så antingen motar jag den eller så bjuder jag in den helt nu.
Men tänker inte bara sitta och vänta på att se var det bär iväg.
Hjälper den på traven att bestämma sej för det ena eller det andra isället jag.

Trevlig start på veckan.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar