lördag 25 februari 2012


En lördagssnabbis...

Shit vad jag känner att jag inte riktigt hinner med er.
Veckorna går i rasande fart och jag slits mellan vinterdepp och vårpirr.

bild; elle decor.


Hej alla fina!!

Jaaa jag vet det är långt mellan gångerna nu men så är det i livet just nu.
No time!!

Men tycker väl att det är skapligt med mej om jag inte skrapar på ytan.
Så det har jag bestämt mej för att låta bli för som ni vet det finns ju alltid dom som har det värre så att gnälla nu känns lite skitnödigt sådär.

Ska iväg och fira en skönhet som fyller 16 år idag, Bianca.
Det blir middag på Cielo med hennes familj och min.
Gott ska det bli och jag ska prova nåt annat ikväll än det jag åt förra gången vi var där.

Men nu så
Got to go för här ska piffas till också och det tar ju sin lilla tid.

Trevlig kväll och hoppas att "Mellon" är bra ikväll.
Jag tänker kolla på reprisen imorgon kväll.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar