onsdag 15 februari 2012

Hugs to you!!!

Hoppas att eran Alla hjärtansdag blev som ni tänkt er.
Min tillbringade jag hela dagen i sängen.
Sjuk? Närå!!



Så himla gulliga dom dära att jag bara var tvungen att lägga ut dom. ;)

Tadaaa!!

Som sagt så har jag legat i sängen hela dagen.
Men det pga att jag jobbade natt.
Inte för att jag sov speciellt bra heller.
Sonen var ju hemma och idag visade han verkligen att han är en ego tonåring.

Kommer in och undrar var iphone laddaren är när jag lagt mej igen efter ett kissnödigvaknande och precis är på g att somna om, gaah.
Ok lyckas med det i ca en timme och sen är det dax igen.
Hör och känner vibrationerna från basen från tv;s MTV, gaah igen.
Ringer han och påminner om att han har en mamma som ska ut och jobba en natt till.

Tyyyssst blir det och nu nu jäklar ska jag sova.
Nope det går inte.
Tar tag i boken som jag köpt åt mej själv som alla hjärtan present (bryr mej inte speciellt om denna dag som jag anser är ett jippo egentligen. Ska vi inte tycka om varandra alla dagar på året och är det inte bra mycket trevligare att ge bort eller få något när det som minst anas?)

Ialla fall så är den så jäkla bra så jag har lite svårt att låta bli att läsa.
Men när jag känner att ögonlocken blir tunga som grytlock och andningen blir tung ja då jäklar kommer ungen upp och börjar leta kläder och dra i dessa byrålådor och öppnar och stänger garderoben exakt hela tiden, gaaaaah!!!!!

Nu är det kört.
KLARVAKEN!!!
Förmodligen av adrenalinet som strömmade till av min ilska.
TYYYST, vrålar jag!!!!

Men nu sitter jag dock på jobbet och är vaken.
Läser ur samma bok trots att jag läste ut den i sängen som jag låg kvar i till halv 19.
Vad det är för bok ska ni få se en annan dag.
Men har ändrat uppfattning om än det ena och än den andra. :)

Sover ni gott nu så ska jag göra det sen när jag slutat.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar