måndag 1 december 2014

1.....

Nu är det tänt, nr1 i staken.
Hur har ni det? Har helgen varit bra?
Min har varit sådär lagom :)

Var ut med några finingar och åt på fredagskvällen. Det är ju alltid mysigt och kan inte misslyckas.


På dagen fixade jag och dottern det sista pysslet inför advent. Det blev inte mindre än tre adventsljusstakar fixade. Gillar dessa med blockljus och mossa bäst. Enkelt och fint, tycker jag.


En 'fejk' hyacint med mossa är precis lagom här hemma. Annars så skulle ju J bli så dålig om vi hade äkta vara. Inte alls roligt det där med att vara allergisk.



På lördagsförmiddagen åkte jag och tränade fyra gruppträningspass på 30 min vardera. Det var öppet hus där jag går så de hade fixat med provapåpass  bl a. Även fick vi som var kvar se modevisning och dansuppvisning. Kul att det fixas lite kul saker men synd att det inte kom flera på passen.
Ett kalas en till dansuppvisning och en god lunch på stan hann vi med igår också innan vi kraschade i soffan med glögg, pepparkakor och saffransbullar. 

Nu ny vecka och ny månad. Den sista för i år!!!. Ska försöka avsluta den snyggt.

Må så gott, kramar om...!

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar