måndag 15 december 2014

Vi närmar oss...


Så har det varit Lucia och redan tredje advent. Samtidigt som jag tycker att det går långsamt så tycker jag att tiden bara susar förbi och snart är det ju både julafton och nyår.


HEj hopp!!
Så tråkigt att det lilla vita vi har haft i några dagar nu har försvunnit inatt. Men med lite tur så kommer det lagom till jul, snön.
Annars har min helg varit mycket bra. Det har tränats, sett en bandymatch i Skutskär och hade fina vänner på Luciafika. En sån där samla energi helg ned andra ord.


Örebro vann och Jacke gjorde två ass. Så det blir två till poäng för honom.


Adam tog tåget till Gävle då vi hämtade upp honom där för att också se matchen, kul. Äntligen fick Filippa också vara med på en match som slutade i vinst. Hon sa att alla matcher hon sett med Jacke så har han förlorat. Vi var allt lite oroliga när Örebro låg under ned 2-0 men tur nog så vände dom.

Nu blir det frukost här!!
Aah ja vet men slut i kroppen och med lite känning (fortfarande) av min förkylning så var det sååå skönt att få sova ut. Inte alls så självklartatt jag kan sova nu för tiden.

Kramar om.

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar