torsdag 11 december 2014

Big, bigger....!

Snön lyser med sin frånvaro så jag och Filippa fixade lite julgotta och hon bakade lussebullar al'a Kingsize'. Allt för att få lite julstämning :)

Hallåj på Er!!
Snart är det redan tredje advent och vi har pyntat klart och även tagit in granen. Det gjorde vi i söndags.
Skönt att slippa hålla på senare för såhär blir det ju mindre stress inför dagen D menar jag. Som att vi inte har nog att fixa med ju närmare julen vi kommer liksom.


Idag har det kokats knäck. Gjorde vanliga traditionella och sen provade jag att göra några med liiite flingsalt på.


Filippa bakade supergoda lussebullar. Men kolla storleken. What!! 
Dom är ju större än min knytnäve, haha. Vi delade faktiskt på en när de var nygräddade och alldeles underbar, mmmm. Det fick bli dagens lunch det.

Middagsfix snart och sedan blir det träning. Känner av träningen från igår också. Skapligt ont i benen och rumpan. Men som jag brukar säga; det är belöningen det.

Kramar om....
Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar