fredag 12 december 2014

Orkeslöst...



Idag skiner ialla fall solen igenom lite och det har kommit lite puder vitt på backen.

H E J !

Läser lite överallt om luciafirande på dagis och förskolor. Visst kan jag sakna den tiden ibland, liiite.
Nu för tiden får man hålla tillgodo med det som visas på tv.

 Body combat handskarna på och redo för träning.

Igår kväll kändes min kropp orkeslös. På bc passet orkade jag knappt med boxningslåtarna. En träningsvärk (som är värre idag) som hette duga och sen satt det lite i huvudet. 
All träning man gör kan inte vara på topp utan ibland får man helt enkelt bara vara glad över att den blir av och att den blir genomförd.

Ligger nu och softar lite innan jag ska träna med en fining på gymet och sen blir det rpm med en annan snygging.
Vilken tur jag har som har dessa goa girls i mitt liv.

Kramar om och
H A P P P Y   F R I D A Y !

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar