fredag 26 december 2014

Summa sumarum..



Då var det annandag jul och vi är uppe med tuppen. Ingen sovmorgon här inte.


Hej alla finingar!
Och man säger väl God fortsättning!
Man väntar och väntar på att det ska bli jul och sen som en liten vindpust ( läs fis) så är den över. Skööönt om ni frågar mej.


Här har vi födelsedagsbarnet. Filipoa som fyller 17 år på julafton. Ja må hon leva.....


Klart vi ska ge lillsyrran en grattiskram. Adam och Jacob slängde sej i sängen och begravde henne , typ.


Tårta!! Klart vi äter tårta fast det är jul. Här går födelsedagsbarnet först.


Innan alla gästerna kom och fikade. Så tacksam att hon blir uppvaktad fast många har mycket att stå i denna dag.


En bild på La'familia! Inte så ofta vi är samlade alla nuförtiden så det gäller att passa på. Filippa fick en selfiesticka av en kompis så den kom till användning här.


Ja vem kan detta vara? Tomtefar och tomtemor..


Födelsedagsbarn!! Mm ett till samma dag, min fina syster Lisa.


Skön kväll med lite ljus och värme. Mysigt när alla kurar ner sej och vara myser tillsammans.


En av mina julklappar. Body combat handskar. Så jäklans glad blev jag över dom. Nu blir jag ju grym på träningen med dessa. :)


Plankstek, mums. Gillar inte julmaten jättemycket i det här huset så en plankstek blev jättebra och den gjorde inte ont någonstans.


En bonusklapp från Adam igår. Har länge velat ha en mocca master. Nu har jag en, tackar sonen för den.


Bäst att ta tillfället när det finns ett. Detta är världens bästa och finaste ungar. Adam, (jag) Filippa och Jacob vilken tur jag har som fick äran att bli eran mamma.

Sådär ja där är lite av min jul. Hoppas ni haft det bra ni med.

Kramar om..
Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar