torsdag 28 maj 2009

En sån liten, nätt,,

,,och gullig häck. Nej det är inte min som jag menar. Det är den som vi planterade härom dagen. Nu väntar vi med spänning på om den ska ta sej och växa till. Det har däremot min häck gjort, växt till. Om den växer lika fort som min ja då har vi inget att oroa oss för.



Den ser inte speciellt märkvärdig ut i dagsläget.



Igår morse vid sex tiden tog jag med mej dammsugaren ner och då sa Jacob; - Är inte du ledig idag?
- Joo det är jag.
- Men gå upp och lägg dej. Du menar väl inte att du ska städa nu?
- Jo det tänker jag, sa jag.
Sagt och gjort. Men vem kan nöja sej med att dammsuga. Nä precis, det blev fönsterputsning och en liten ,liten ommöblering.



Back to the begining again. Mmm så blev det och kan ni tänka er att trots den tidiga timmen så lyckades jag att få Jörgen att hjälpa mej. Jodå han säger att han älskar mej, fortfarande, haha.



Här hamnade köpmandsken, framför de infällda fönstren. Plingklockan sparade jag som minne från vårt "ställe".



Här syns det att jag har placerat zinkhjärtat på den andra väggen.

Igår hade jag verkligen en helrenovering på mitt hår. Först klippte jag mej, sen gjorde jag lite guldiga slingor och färgade och noppade mina ögonbryn/ögon. Nu är det gjort för ett halvår framåt, typ.

Ha en härlig kväll, solen kikar fram här nu, skönt.
Vi ska baka scones nu och dricka te, mums.

Kramis Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar