tisdag 12 maj 2009

Mörker.

Hej på er allihopa!
Kan tala om att jag lever, men det är inte mer. Mitt liv har förvandlats till ett totalt HELVETE!!!!
Jag som skulle sälja caffet och har haft tur att få jobb och tänkte att nu börjar mitt liv och början på något nytt låg framför mej.
Det här är inte något som jag skulle vilja att min värsta ovän (om jag har nån) fick vara med om. Vi har nog mött DJÄVULEN själv och i dags läget blir det bara värre och värre.



Mitt i allt kaos så fick jag se att min orkidee blommar. Den fick vi av svärmor för snart fyra år sen på vår ett åriga bröllopsdag. Då blommade den i nästan två år. Som ni ser så har den åxå börjat om, men till en ljusare tillvaro än vad som väntar oss.

All min energi går åt till att försöka göra skadan så liten som möjligt när vi störtar så därav mina glesa inlägg nu, men jag går in (väldigt sällan dock) och kollar vad som händer hos er ibland.
Ha det så bra alla där ute och ni som ser våren och sommaren framför er; njut och ta hand om varandra.

Kramisar Åsa.

1 kommentar:

  1. god kväll "muffins midja", det låter inte bra det du skriver.. jag har funderat var har du tagit vägen.. hoppas allt löser sig till det bästa!

    SvaraRadera