fredag 1 maj 2009

Flitig.

Adam har lite skolarbete att ta igen. Lite syslöjd är det som han har halkat efter med. Han ska sy en t-shirt, vit/blå randig.
Det gick riktigt bra enda tills nålen gick av. Det var bara tur att Ewe inte fick den i ögat.



Idag har jag haft lite renovering på mej själv. Ja ni vet. Tagit bort dom grå, färgat ögonbryn och fransar. Ska sätta mej i solen med fötterna i ett fotbad nu och
sen ska det filas så in i bängen. Kan tro att jag får en skostrl, mindre när jag är klar. Jag är inte så duktig på att ta hand om frötterna annars. Det blir mest på sommar säsongen som det blir av när det är dags att gå i sandaler och lite mera avklädda skor.

Passa på att hämta energi nu i det vackra vädret innan det blir en massa måsten. Jag gör det idag, verkligen. Ägnar mej åt sånt som får stå åt sidan annnars, "mej själv".
Kramisar Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar