måndag 11 januari 2010


Go´morron!
"
Äntligen vardag igen, hörrni.
Jag tycker att det är jätteskönt nu när det blir litesom vanligt igen.
Men nog är man ovan att kliva upp nu när man kunnat sova lite längre om morgnarna.
"
Igår var jag och tränade ett nytt pump pass.
Hon som är instruktör hade varit på utbildning så det var ett nytt pass.
Men det var verkligen jätteroligt och fruktansvärt jobbigt.
Kände att jag fick träningsverk innan passet var klart nästan.
Ni kan ju tänka er hur ont jag har idag då, aj aj aj.
"
Men nu blir det några veckors nötande på spinningen för jag har anmält mej till
Vasalopppsspinningen i Mars.
Då cyklar man och följer den som leder Vasaloppet på tv.
Följer denne på storbild och när den personen går i mål ja då är vi andra i mål åxå.
Hoppas att det är eld i baken så att det går undan.
Jag tror att det ska bli roligt och det är många som anmält sej.
"
Men nu blir det till att elda här hemma för även om vi inte har fullt lika kallt idag så
jäklar med endast 8*C på golven och 14*C nere då är det inte så att jag svettas kan jag lova.
"
Må så gott, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar